پزشکی 89 مشهد (دکتر شاهین فر)

پزشکی 89 مشهد (دکتر شاهین فر)
« و اوست کسی که مرا غذا می دهد و سیراب می نماید، و هنگامی که بیمار شوم مرا شفا می دهد » (شعرا: 79 و 80) 
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان پزشکی ۸۹ شاهین فر مشهد و آدرس med-iaum89.loxblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته ,در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار می گیرد.





 6-      چـشــم و دل سیـــر هسـتند. یعنـی بـرای گرفتن لوح تقدیر و یک جایــزه ی 1000 تـومانی از دانـشـگاه سر و دست نمـی شکـنند!!!

7-      در نیـمی از تـرم عاشـــق تشریـف دارنـد و در نیـمـه ی دیــگر، مشـکلات روحیِ نـاشی از شکــست عـشقیرا تـجـربه می کــنند! با این وضـع کجا می تــوان درس خـوانـد؟!

8-      هــر کدام چند خانــواده را نـان می دهـــند!!

9-      جـزوه یا دیــر به دستـشان می رسد یـا (بــه خاطـر تــوطـئه ی حسـودان) اصلاً به دستشـان نـمی رسد!!

10-   هــدفـشان از تحصــیل، شـــاگرد ممتاز شــدن و اینگونه سوسـول بــازی هـا نیــست!!

11-   از چـشم شــور واهـمـه دارنــد و فــرصت هم نمـی کنـند هـر روز بــرای خـــود اسپـند دود کـنـند!!

12-   از حـراسـت دانـشگاهشــان وحشت دارند. زیرا طفلکی ها بعـد از شاگرد ممتــاز شدن به اتهـام تـقلـب در امتحـان مـورد سوءظـن قرار می گیــرند و مجبــورند در آنجـا جـواب پـس بدهــند!!

13-   مـی دانند که پـس از فارغ التحـصیلی بیــکار خواهـند بــود، چـه با معـدل 12 و چـه با معدل 20 !!

14-   سالانه نـمره ی خود را وقف کسانی در جـهان می کنند که مـوفق بـه ورود به دانـشگاه نشـده اند!!

15-   تـمایلی برای ممتـاز و بلافاصــله بورسیه شــدن جهت ادامــه تحـصیل در مـقاطـع بالاتر در آمــریکا و اروپـــا ندارنـد!!

16-   دوست ندارنـد دیگـران به آنـها لقـب «دانکــی ریـدر» (خ ر خ و ن) بـدهــند!!!

17-   بـا دانشجویــان ممتاز و نـمونه ی در و همسایه یــا فامیـل، چشــم و هـم چشــمی نـدارند!!

18-   قصـد دارنـد با درس نـخواندن تلنــگری به مسئـولین بزنــند تا آنـها به ضـعـف ها و مشکلات نـظام آموزشـی پــی ببـرند!!

19-   ازدواجـشـان بـه معدلـشان گــره نخـورده است!!

20-   .... این یکی را هم فراموش کردیـم! بی زحمت، تصحیــح کنید: 19 دلیـل برای این که چــرا دانشجویان پـسر، شـاگرد ممتاز نــمی شونـد؟!!!!

   پـس بیایید از همین امروز قدر این فرشتـگان دانشـگاه را بدانـید و بخاطر اینکه تاکنون به آنها انـگ «تـنبـلـی» زدید در درگـــاه حق تعالـی استغـفار کـنید!

 شوخی بود...جنبه تون بالاست دیگه


نظرات شما عزیزان:

amir
ساعت23:40---23 مرداد 1391
ي هم كلاسي :
واقعا قشنگ بود من خيلي وقتا اين طوري ميشم ! خدايا ببخش خودت وگرمه واقعا قشنگه راس ميگي


ساعت11:31---20 مرداد 1391
خدايا!مرا ببخش براي تمام شب هايي كه با

ستاره هايت قهر بودم.

براي تمام وقت هايي كه يادم رفت شقايق چه رنگيست؟

خدايا!مرا ببخش براي همه ي روز هايي كه پرواز نكردم.

و مثل كبوتر هاي تو در اسمان ابي تو اوج نگرفتم،

غرق نشدم و گم نشدم.

خدايا دوستت دارم انقدر كه..

اصلا چرا بگويم؟!خودت بهتر ميداني.



شبهای فدر التماس دعا
پاسخ: .....


مریم
ساعت22:47---18 مرداد 1391
اوووووووووووووووهـــــــــ چه خبرهــــ

@یه همکلاسی : کل قضیه طنزه بابا قرار نیس همدیگه رو ناراحت کنیم یا از هم ناراحت شیم که! سخت نگیر!

@ امیر : از کدوم کتاب بود؟!! "احساس شرم وجودمو فرا گرفت" دشمنتون شرمنده دکتر. هـمـممم! میدونم . بــــــله بـله. فقط یادتون رفت آخرش بگید ماشالا


دیگه کلاً بقیه خوب بود و موافقم!
ممنون "اتفاقی"


amir
ساعت15:17---18 مرداد 1391
واقعا مطلبت قشنگ بود اتفاقي ، راس ميگين زن بودن سخته ، ولي قبول كن خوب و بد تو هر 2تاش هس ! من ميزارم جوابشو ولي طولانيه و طول ميكشه نوشتنش ، اگه دوس داشتين و دوباره اينجا اومدين بخونين

amir
ساعت14:58---17 مرداد 1391
هر چه را از دست ميرود بگذار برود چيزي را كه به التماس الوده باشد نميخواهم حتي زندگي ...

amir
ساعت14:53---17 مرداد 1391
هم كلاسي خوبم اول كه ميگي تعريف بيشتر جنبه شوخي داره و ميخام اين بلاگ از اين حالت در بياد وگرنه خودمون و خودتون اينا رو كامل ميدونيمو ميدونيد
جواب دومش اينكه ي چيزيو قبول كنين به اقايون ما لااقل حق بدين من كه نميدونم منظور كي هست و ... ولي اينو از پسرامون خوب ميدونم كه هيچ كدومشون پررو نيستن و چه ميدونم چيه كه خجالت كه نه ولي نميتونن مثه بچه پررو هاي ديگه ك از 2 سالگي تو خيابونا بودن و كلي تجربه دارن!! زود شروع كنن و به نظر من اين اصن بد نيست و حيا و تعهد خيلي خوبه اونم از پسر!!! ولي خوب همش گذشته ديگه بيخيال كارايي كه كرديم بالاخره هر كي هر شخصيتي كه هدفشه ميشه و ميرسه به اون چه لايقشه


amir
ساعت14:43---17 مرداد 1391
احساس شرم وجودمو فرا گرفت شما از رو خانومي هيچي نميگي من از روي بي تجربگي و خامي كمي زياده روي كردم من معذرت ميخام منظوري نداشتم از دو خط اخر هيييي ( نگگگگگااااا بازم چقدر فهميده ايم ما پسرا تا فهميدم كارم اشتباه بوده زودي عذر خواهي كردم اي خدا كه ما پسرا چقققد باشعوريم چه دركو فهم بالايي به به به به )

یه همکلاسی
ساعت12:04---17 مرداد 1391
راستی بیاین دوباره از بچه ها تو FB بخوایم که دوباره سراغی از وبلاگ بگیرن آخه اکثر بچه ها توی FB هستن ومیتونن خبردار بشن.
شاید فکر میکنن که دیگه کسی سراغی از وبلاگ نمیگیره


یه همکلاسی
ساعت12:02---17 مرداد 1391
خواهش میکنم.
چه قدرم بعضیا خودشونو تحویل میگیرن !!!!!!!!
هر چند آقایون خوب اما امیر جان کمی کمترتعریف کن و به نظر من درک متقابل باید وجودداشته باشه حالا چه پسر درک کنه چه دختر.
اما واقعا چیزایی رو که گفتی درسته اما بنظرت بهتر نیست اینم اضافه کنیم که بعضی وقتها آقایون دیر به فکر میفتن و دیگه مرغ از قفس پریده..............


مریم
ساعت15:00---16 مرداد 1391
اِ اِ اِ "یه همکلاسی" حواسم نبود اصلاً

متنایی که گذاشتی واقعاً قشنگ بودن ممنون.
شخصاً اون متنی که آخرش " چه تمنای محالی دارم
خنده ام می گیرد " رو خیــــــلی دوس دارم!
آره واقعاً دورانی بود
نویسنده این مطلبه هم فک نکنم دیگه اندازه ما بیاد


مریم
ساعت14:54---16 مرداد 1391
بابا تـــعـــــهــــــــــد!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!

اين موجودات مونث؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ حالا من از خانومیمه که چیزی نمیگمااااا دیگه اون 2خط و اندی آخر هــــا.....
استغقرالله!


amir
ساعت14:43---16 مرداد 1391
اي بابا شرمندم نكنين ديگه خانوم دكتر هي ويژگي هاي خوب ما ها رو ب مردمان مونث نشون ندين اره راس ميگن نميخاستم بگم ولي مجبورم ميكنن اره خداييش همش راس نيس مثلا بند 7! بلانسبت ما كه عاشق دو نفر بشيم !!! هر چي فك مبكنم ميبينم ما پسرا واقعا متعهد تر از اين حرفايم خدا يكيو عشقم يكي اول عاشق و بعد ي عمر شكست عشقي واقعا قدر نميدونن ههيي به حال جفاي اين روزگار
نه اينا خلاصه برداري واسه درك كردن اين موجودات مونثه! صريح گفتمو كم حجم كه جا بشه در مخيله شون البته ميدونم هر كار كنم نهايت ميره تو مخشون ولي كو تا تحليلو فهميدنو درك!!!!!!!
پاسخ: درنیابد حال پخته هیچ خام پس سخن کوتاه باید والسلام


مریم
ساعت14:27---16 مرداد 1391
ای بــابـــــــــا
ما هـــی میایم این جنبه رو حفظ کنیم اگه "بعضیا" گذاشتن
آقای دکتر هرچی تو این وبلاگ بود و حالا راجع به پسرا که نمیگن شما به خودت بگیر یه بلا نسبتی چیــزی!!
کل پست هم که تو نظرات زحمت کشیدید کپی کردید خلاصه برداری واسه شب امتحان پاسخ: D:


amir
ساعت14:06---16 مرداد 1391
واقعا پست قشنگي بود همشش راست بود واقعا! البته جز 7!!! بابا دست كم نگيرين پسرا هر دو طرف هم عاشقن و هم شكست خورده ! كلا عاشق پيشه ايم! از دست اين دخترا كه شكست عشقي ميدنشون!‌ حالا تازه ميرسيم به نقد واقعا بيشتر ويژگياي پسرا رو درس گفته بود نويسند : رياكار نيستن ،فداكارن، ايمان بالا ،چشم و دل سير از بس دبيرستان جايزه گرفتن ،خانواده دوست !! پاي بند ب اصول اخلاقيه خانواده دوستي ! ، باگذشت! گذشتن از كسايي كه توطئه كردن ،سوسول نيستن و هدفا والا دارن يعني خدمت وقف كننده ي نمرات ، چشم و هم چشمي ندارن ، وطن پرست نه مسخ و از خود بيگانه ي اجنبي ها!! به فكر مشكلات جامعه ، و هزاران هزار ويژگي خوب ديگه ، واقعا خدا حفظمون كنه واسه اين جامعه ، من ميرم اسپند دود كنم واسه خودم ماشالا ماشالا [Web] - پاسخ: چقد خوبه آدم دیدش مثبت باشه معلومه با جنبه این

یه همکلاسی
ساعت12:13---16 مرداد 1391
اینم دوست داشتم بذارم امیدوارم همگی خوشتون بیاد اما فک کنم بغیر از من و مریم و نویسنده پست و کسی نمیاد تا به وبلاگ سر بزند امیدوارم حداقل بیاین و این مطالبو بخونین حداقل یه سر بزنین . دلم برای وبلاگ چندوقت پیشمون تنگ شده که اکثرا میومدن وپست ونظر میذاشتن.کاش ..... پاسخ: خواننده ی خاموش زیاده...قطعا بیشتر از اینا مطالبتو خوندن:)

یه همکلاسی
ساعت12:10---16 مرداد 1391
زندگی رویا نیست

زندگی زیبایی ست

می توان

بر درختی تهی از بار ، زدن پیوندی

می توان در دل این مزرعه ی خشک و تهی بذری ریخت

می توان

از میان فاصله ها را برداشت

دل من با دل تو

هر دو بیزار از این فاصله هاست

قصه ی شیرینی ست

کودک چشم من از قصه ی تو می خوابد

قصه ی نغز تو از غصه تهی ست

باز هم قصه بگو

تا به آرامش دل

سر به دامان تو بگذارم و در خواب روم

گل به گل ، سنگ به سنگ این دشت

یادگاران تو اند

رفته ای اینک و هر سبزه و سنگ

در تمام در و دشت

سوکواران تو اند

در دلم آرزوی آمدنت می میرد

رفته ای اینک ، اما ایا

باز برمی گردی ؟

چه تمنای محالی دارم

خنده ام می گیرد


پاسخ: :)


مریم
ساعت2:17---16 مرداد 1391
مرسی خیلی باحال بود پاسخ: :)

یه همکلاسی
ساعت12:27---15 مرداد 1391
به کلینیک خدا رفتم تا چکاپ همیشگی ام را انجام دهم، فهمیدم که بیمارم …

خدا فشار خونم را گرفت، معلوم شد که لطافتم پایین آمده.



زمانی که دمای بدنم را سنجید، دماسنج ۴۰ درجه اضطراب نشان داد.



آزمایش ضربان قلب نشان داد که به چندین گذرگاه عشق نیاز دارم، تنهایی سرخرگهایم را مسدود کرده بود …



و آنها دیگر نمی توانستند به قلب خالی ام خون برسانند.



به بخش ارتوپدی رفتم چون دیگر نمی توانستم با دوستانم باشم و آنها را در آغوش بگیرم.



بر اثر حسادت زمین خورده بودم و چندین شکستگی پیدا کرده بودم …



فهمیدم که مشکل نزدیک بینی هم دارم، چون نمی توانستم دیدم را از اشتباهات اطرافیانم فراتر ببرم.



زمانی که از مشکل شنوایی ام شکایت کردم معلوم شد که مدتی است که صدای خدا را آنگاه که در طول روز با من سخن می گوید نمی شنوم …!



خدای مهربان برای همه این مشکلات به من مشاوره رایگان داد و من به شکرانه اش تصمیم گرفتم از این پس تنها از داروهایی که در کلمات راستینش برایم تجویز کرده است استفاده کنم :



هر روز صبح یک لیوان قدردانی بنوشم



قبل از رفتن به محل کار یک قاشق آرامش بخورم .



هر ساعت یک کپسول صبر، یک فنجان برادری و یک لیوان فروتنی بنوشم.



زمانی که به خانه برمیگردم به مقدار کافی عشق بنوشم .



و زمانی که به بستر می روم دو عدد قرص وجدان آسوده مصرف کنم.



امیدوارم خدا نعمتهایش را بر شما سرازیر کند:



رنگین کمانی به ازای هر طوفان ،



لبخندی به ازای هر اشک ،



دوستی فداکار به ازای هر مشکل ،



نغمه ای شیرین به ازای هر آه ،



و اجابتی نزدیک برای هر دعا .



جمله نهایی : عیب کار اینجاست که من ” آنچه هستم ” را با ” آنچه باید باشم ” اشتباه می کنم ، خیال میکنم آنچه باید باشم هستم، در حالیکه آنچه هستم نباید باشم
پاسخ: خیلی قشنگ بود..مرسی


؟
ساعت12:06---9 مرداد 1391
خانوم دکتر شما این مطلبو گذاشتین؟

چرابااسم خودتون نذاشتید مدیر وبلاگ؟؟؟؟؟؟
پاسخ: مدیر وبلاگ؟؟ هر کی جواب میده،یا با یه اسم دیگه پست میذاره یا تغییری تو وبلاگ میده قرار نیس حتما مدیر باشه!


:)
ساعت10:46---6 مرداد 1391
فک کردم که دیگه کسی به وبلاگ سر نمیزنه .ممنون از نویسنده این پست حداقل یه نفر وبلاگو از این سکوت نجات داد.
پاسخ: قابلی نداش:)


:)
ساعت10:44---6 مرداد 1391
با شماره5مخالفم.والا تا جایی که ما یادمون میاد همه اساتید با پسرا خوبن و با دخترا لج.


با شماره 7 هم موافقم البته این قضیه فقط برای آقایون نیست.


پاسخ: D:


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 5 مرداد 1391برچسب:درسخون,,طنز, ] [ 15:21 ] [ آ.ح ]
.: Weblog Themes By themzha :.

درباره وبلاگ

پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله به پزشکی چنین فرمودند:« خداوند طبیب است و تو یاری مهربان هستی، طبیب درد، کسی است که آن را آفریده است ».
امکانات وب
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 16
بازدید هفته : 24
بازدید ماه : 19
بازدید کل : 252846
تعداد مطالب : 136
تعداد نظرات : 1172
تعداد آنلاین : 1

.